torsdag 17 februari 2011

Omvårdnadslyftet

Min arbetsplats ligger granne med Saluhallen Briggen i Göteborg och där äter jag ofta lunch, eller för den delen köper en lunchmacka. För tillfället håller jag på och äter mig igenom en av butikernas lunchmackemeny och idag blev det en smörgås med kycklingröra. Inte särskilt god dessvärre, mer majonnäs (eller vad det nu är) än kyckling. Och eftersom jag inte kan glädjas åt smörgåsen (nej, jag är inte särskilt petig med maten, den här var verkligen inte god), försöker jag istället glädja mig åt Omvårdnadslyftet. Kan bli något bra, kan slarvas bort. Som allt annat. Vad tror ni?

1 kommentar:

  1. Jag vill gärna hänvisa till Kommunals uttalande jag tror de kan ha rätt!!! http://www.kommunal.se/Kommunal/press/Pressmeddelanden/Kommunal-Omvardnadslyftet-missar-malet/

    SvaraRadera