tisdag 1 februari 2011

2011 är det stora firaråret

Jag har aldrig varit särskilt bra på att fira, i jobbet menar jag. Är snarare en sådan där som bara harvar på och när det går bra så ska det inte stiga en åt huvudet för man vet inte vad som händer, rätt som det är kan det gå åt skogen och här gäller det att vara på tå hela tiden. Ja, ni fattar. En ganska vanlig inställning. Trots att jag vet att det inte är bra. För fira ska man göra. Uppmärksamma när man lyckats med någonting och därmed öka chansen att man lyckas igen. Fokus på det som funkar. Så är det. Och så har jag bestämt mig för att göra i fortsättningen. Så i fredags firade jag faktiskt. Kändes bra. Tänker jag fortsätta med.

1 kommentar:

  1. Bra Lill!!! Vi svenskar är alldeles för dåliga på att fira jag tycker man är mycket bättre på det utomlands.

    SvaraRadera